יום שבת, יוני 14, 2014

עוגת בלינצס דובדבנים ומסקרפונה ♥


מוכנים להפתעה גדולה?? שקשורה להופעה שלי בטלוויזיה?? הישארו מעודכנים בעוגות של נעה !

על העוגת בלינצ'ס הזאת אני מתכננת כבר הרבה הרבה זמן, עוגת שכבות של בלינצ'ס, עם קרם מסקרפונה מטורף וקל להכנה ומה חסר אם לא דובדבנים!
איזה דובדבנים יפים יש עכשיו! אי אפשר שלא להשתמש בהם, לאכול אותם טריים וגם להפוך אותם לרוטב דובדבנים חמים וטעים בטרוף.
את העוגה הזאת אפשר לבנות על שולחן האורחים ולתת
Show מטורף, להגיש מייד לאחר ההרכבה J

צילום:אני :)
 

צילום: אני :)



אני מאחלת לכם שבוע אדום ויפה כמו דובדבן, מתוק וטעים כמו הקרם מסקרפונה ומושלם כמו העוגת בלינצ'ס הזאתי!

 

חומרים:
לבלינצס:
2 כוסות קמח תופח
1כוס קמח רגיל
קורט מלח
כפית סוכר
רבע כפית תמצית וניל
3 ביצים
3 כפות שמן
בין 500-750 ליטר מים
**הערה למים- כמה מים? עד שהתערובת ממש דלילה וללא גושים.

חומרים לקרם:
1 מיכל שמנת מתוקה
חצי כפית תמצית וניל/חצי מקל וניל
125 גרם גבינת מסקרפונה- חצי חבילה

חומרים לרוטב:
20 גרם חמאה
2 כפות סוכר
200 גרם דובדבנים מגולענים


תהליך הכנת הבלינצסים:
1. שממים את כל החומרים בקערה פרט למים.
2. מוסיפים מחצית מכמות המים וטורפים.
3. מוסיפים עוד מכמות המים בהדרגה עד שהתערובת דלילה. כל מה שנשאר עכשיו זה רק לטרוף עד שאין גושים בכלל והתערובת חלקה.
4. מחממים מחבת קטנה ומשומנת היטב. יוצקים למרכז המחבת מעט מהבלילה.
5.מסובבים את המחבת מהר כך שהבלילה תתפזר לצדדים בצורה אחידה ודקה.
6. מרימים מעט את הדפנות, הופכים בזהירות לצד השני ומטגנים מעט.

**הראשונים לא יוצאים יפים וזה בסדר, אל דאגה!

תהליך להכנת הרוטב:
1. מערבבים הכול בסיר קטן בחום בינוני.
2. נותנים לרוטב להצטמצם ולדובדבנים ולהתרכך.
3. מעבירים את הרוטב להתקרר בטמפ' החדר למשך שעה או במקרר לחצי שעה.

תהליך הכנת הקרם:
מקציפים את כל החומרים ביחד עד למרקם חלק. לא להקציף יותר מידי. הקרם צריך להיות יציב אך רך.

הרכבת העוגה:
1. על צלחת ההגשה מניחים עלה בלינצ'ס ומורחים כף או 2 כפות של הקרם. מניחים עלה בלינצ'ס נוסף, מורחים את הקרם וכך חוזרים על הפעולה עם יתר עלי הבלינצ'ס ומסיימים בשכבה של עלה בלינצ'ס.
2. שופכים מעל העוגת בלנצ'ס שלנו 2 כפות מהרוטב.
3. ומגישים מייד.

*הערה עם הרוטב התגבש מחממים אותו למשך חצי דקה במיקרו או כמה שניות בסיר והרוטב חוזר למצב נוזלי
*את הרוטב שופכים רק כאשר מגישים!.


צילום: אני
 
צילום : אני

אתם מוזמנים להצטרף לעמוד שלי ול-4844 האנשים שכבר נהנים  ממתכונים ועדכונים בזמן אמת!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה