יום ראשון, ינואר 10, 2016

עוגיות שוקולד ציפ'ס אוריאו שוקולד לבן!!!- אושר♥


עוגיות שוקולד ציפס לבן ואוריאו!





פוסט שחרור!!! לכל מי שעוד לא יודע... ב6.1.16 גזרתי חוגר!



בדרך לשחרור הייתה שתיית שחרור עם שולחן קינוחים(נכון שזה מה שחשבתם שיהיה??)
אז קצת מהמבצע מקרונים שהיה...






מתנות לאנשים הקרובים והחברות...
ואז יום גזירת החוגר!



האמת חברים, קשה לי בפרידות... ובמיוחד בפרידה כזאת מאנשים שהפכו להיות חלק ממני!
אז אני אנצל את ההזדמנות הזאת ואגיד להם תודה על שנתיים מדהימה!
היה לי שירות לא רגיל איתכם, שירות שלקום כל בוקר ולהגיע לבסיס זה אושר, זה עם חיוך עצום  והמון שמחה בלב!
אני אוהבת את כולכם! והפוסט הזה הוא בשבילכם.... כי העוגיות האלה מגיעות אליכם היום♥
לפני המשמרת ב"מסה".
****יום ראשון 1 לאזרחות♥


מהיום חברים אתם מוזמנים לבוא לבקר אותי במסה♥(ולהביא איזה עוגייה או משהו כן?? אל תשכחו♥)
לעוגיות האלה נקרא עוגיות אושר! שוקולד לבן ואוריאו מה עוד צריך??




אפליקציית פודסייגר, אפליקציה מושלמת שהתחלתי לעבוד איתה! ואיך לא...?
מעכשיו תוכלו לשמור את כל המתכונים שצברתם במקום אחד! וכמובן גם את מתכוני הבלוג שלי :) כך שתמיד תמצאו את המתכון שלכם במחברת הפרטית שלכם !
בכל מתכון תחכה לכם הפטרייה של פידסייג'ר, ליחצו ושמרו לעד 3>


חומרים:
225 גרם חמאה רכה
כוס סוכר חום
1/2 כוס סוכר לבן
2 ביצים
כפית תמצית וניל
כפית אבקת סודה לשתייה
חצי כפית מלח
1/4 2 כוסות קמח לבן
1 כוס שוקולד ציפס לבן
1 כוס אוריאו שבור לחתיכות בינוניות


תהליך הכנת עוגיות האושר♥:
* מחממים תנור ל180 מעלות.
* בקערת המיקסר עם וו גיטרה שמים את החמאה הרכה! (אם היא קרה תחממו אותה 20 שניות במיקרו) עם הסוכר חום והלבן, למשך 2-3 דקות עד שמתקבלת תערובת קרמית.
*מוסיפים פנימה את הביצים, אחת אחת עד שהן נטמעות, מוסיפים את הוניל וממשיכים לערבב.
* מוסיפים את הקמח, הסודה לשתייה והמלח. ומערבבים במהירות איטית (אם לא בא לכם להפוך לענן קמח
J
).
* מוסיפים את האוריאו והשוקולד הלבן(אחרי שחתכתם את האוריאו לחתיכות כמובן♥) ומערבבים עוד דקה.
*יוצרים עיגולים בעזרת שתי כפיות, מניחים על תבנית אפייה במרווחים גדולים.
*אופים 8-10 דקות לעוגיות בינוניות, לעוגימפלצת כמו שלי- 15 דקות  ומצננים על רשת.


עוד קצת תמונות:) כי בא לי לשתף אתכם♥

האלבום המדהים שקיבלתי! אין מזכרת יותר מדהימה מזאת♥ תודה ליאלוש!♥


ההצגה שהכנתי לשתייה :) בקרוב הסרטון!
תודה לרובי פרסקו האחד והיחיד על התמונות- ועל השנתיים האלה♥



ביייייי בייייי צה"ל!!! היוש אזרחות♥


ועוד קצת מהעוגיות המושלמות האלה!







   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה